Svjetsko prvenstvo-Trail Sacred Forests

Piše Nina Blečić

Dragi ljubitelji sporta, želim s vama podijeliti moje prvo (a moguće i jedino) iskustvo na Svjetskom prvenstvu u trail trčanju.

Mjesto utrke je bilo Badia Prataglia, lijep gradić situiran na 837 mt.n.m. u predivnoj Toscani. Trail Sacred Forests, 2017 Trail World Championships je ime utrke, dužina je bila 50 km uz 2’900 D+/-, te start 10.6.2017 u 8:00 sati.

Dan prije utrke bila je organizirana ceremonija otvaranja prvenstva uz muziku, govor i klopu na kraju. Sve se to razvijalo na trgu predivnog dvorca Castello di Poppi. Koliko emocija me taj dan preplavilo,  gledajući sebe u takvoj veličanstvenoj situaciji nisam mogla vjerovati da je sve to moguće, da sam ja tamo među svim tim svjetskim prvacima.

Startalo je 270 natjecatelja iz 36 država, a među njima nas Hrvata je bilo 12. Imali smo neprocijenjivu i super podršku naših dragih ljudi koji su nas čekali na 25 km (Elena i Alen) i na zadnjoj velikoj okrepi na 41 km (Jana i Dragan). Te želim ovdje podcrtati super organizaciju Alena i Dragana cijele ove priče.

Staza je bila dosta teška i zahtjevna u smislu da je imala velikih uspona, te velikih spusetva. Sva ta terenska zahtjevnost je bila olakšana od divnih volontera koji su nas bodrili s osmijehom, oni su mi stvarno omogućili da zadržim vedrinu u glavi i nastavim veselo se bližiti idućoj okrepi. Između svake okrepe bilo je još nekoliko volontera s bidonima vode u slučaju nam prifali tekućine. Organizacija stvarno vrhunska, staza označena na najbolji mogući način, na dionicama gdje je bilo malo opasnije proći, kao neke strmine sa sajlama, bili su pozicionirani nešto ala HGSS i oni nas navijali s veseljem. Uživala sam na ovoj utrci kao kada sam tek počela trčati trail utrke, uzbuđenje je bilo na maximum, a moje oči su vidjele toliko divne prizore da ću se ih za uvijek sjećati.

Osobitost utrke je šuma, među najstarijima u Europi. Nezaobilazna šuma Sasso Fratino nominirana je od strane UNESCO kao svjetska baština. Pored obilježja okoliša, mogu se naći kulturna naselja od nacionalnog značaja, poput Verna svetište, mjesto za koje se vjeruje da je San Francesco iz Asiza dobio stigmate. Još jedna jedinstvena značajka ovog područja je izvanredan pothvat hidrauličkog inženjeringa, Ridracolijeva brana, umjetni rezervoar koji opskrbljuje pitkom vodom 55 općina Emilie-Romagne.

Znači trčati u takvoj predivnoj i moćnoj prirodi mi je, kako bi se reklo, dalo krila i doslovce zalijepilo osmijeh sve do cilja. Uživala sam cijelu utrku jer u biti nisam ganjala nikoga, pa ni sebe. Ovaj put sam stvarno guštala na maximum i upijala svu lijepu energiju koju ova Sveta šuma mi je mogla pokloniti. Kada sam došla do 41 km, gdje su nas čekali Jana i Dragan shvatila sam da je to to jer fali još samo 3 km uspona i onda 6 km spuuussssttaaa. Neopisivo veselje, noge su same trčale po tom spustu, smijala sam se jako, vriskala, plakala, sve žive emocije su bile prisutne jer ovakvu utrku nikad do sada nisam doživijela i nikada do sada nisam pomislila da ću je ikada doživijeti…a ja eto trčim do cilja

Kada sam počela čuti glas speakera u cilju, noge su krenule još brže trčati. Čujem glas speakera sve bliže i bliže i samo od jednom vidim Marina, koji me došao dočekati iznad ulaska u cilj nakon šta je završio utrku, i AAAAAAAAA vrisak od veselja, suze na oči, govorim Marinu kako ne mogu vjerovati, zajedno trčimo do cilja i komentiramo kako nam je bilo lijepo i nezaboravno, emocije su tako jake da zajedno urlamo od radosti, smijemo se na sav glas. Završava šuma i počinju kućice, ljudi nas bodre, mi se približavamo cilju i urlamo na sav glas J i evo ga: moj prvi crveni tepih i nezaboravan ulaz u cilj J Ivan, Jana, Marin, cure i dečki iz naše raprezentacije, svi su me dočekali i tako sam bila sretna da je to iskustvo nešto što ću za uvijek imati u sjećanjima. 7 sati i 44 minute.:)  Finito! :)

Slijedila je pasta party, pa vatromet, sutradan kupanje u bazenu našeg hotela i polazak kući. :)  Nešto predivno! :) Hvala svima! :)

DSC01024(1)

Komentari (Nema komentara)

Napiši komentar

Vaša email adresa se neće objavljivati