Postani član AK Rike

Ispuni našu pristupnicu i odaberi članarinu po svojoj mjeri. Pripremili smo ti tri razreda članstva: podupiruće, aktivno i napredno. Postani član AK Rike i ostvari brojne pogodnosti. Sudjeluj u radu naše Skupštine, natječi se na službenim Prvenstvima Hrvatske u trailu, organiziraj Noćnu Riku… Možda dobiješ besplatnu startninu ili podršku naših sponzora u opremi i dodacima prehrani.

Članstvo u AK Riki u 2 brza koraka:

1. KORAK

Ispuni našu pristupnicu

Ako si bio naš član u 2023. godini, preskoči ovaj korak

MOLIMO TOČAN UNOS PODATAKA:

2. KORAK

Izaberi i plati članarinu za 2024.

PODUPIRUĆA

Želim podržati klub, ali treniram sam
20 godišnje
  • Član Skupštine AK Rike
  • Povlaštena startnina za utrke AK Rike
  • Organizacija Noćne Rike
  • Zajednički odlasci na utrke u organizaciji kluba
  • Apliciranje za klupski program plaćenih startnina za utrke
  • Periodični organizirani zajednički treninzi
  • Grupni trening planovi (na tjednoj bazi)
  • Pristup školi traila (proljetni dio) uz 50% popust
  • Klupski popust za sportsku opremu kod distributera
  • Individualni trening programi
  • Specifični trening programi za natjecanja
  • Natjecanja - logistička podrška (po dogovoru)

AKTIVNA

Trebam pomoć trenera
40 godišnje
  • Član Skupštine AK Rike
  • Povlaštena startnina za utrke AK Rike
  • Organizacija Noćne Rike
  • Zajednički odlasci na utrke u organizaciji kluba
  • Apliciranje za klupski program plaćenih startnina za utrke
  • Periodični organizirani zajednički treninzi
  • Grupni trening planovi (na tjednoj bazi)
  • Pristup školi traila (proljetni dio) uz 50% popust
  • Klupski popust za sportsku opremu kod distributera
  • Individualni trening programi
  • Specifični trening programi za natjecanja
  • Natjecanja - logistička podrška (po dogovoru)
Popular

NAPREDNA

Želim biti najbrži
50 mjesečno
  • Član Skupštine AK Rike
  • Povlaštena startnina za utrke AK Rike
  • Organizacija Noćne Rike
  • Zajednički odlasci na utrke u organizaciji kluba
  • Apliciranje za klupski program plaćenih startnina za utrke
  • Periodični organizirani zajednički treninzi
  • Klupski popust za sportsku opremu kod distributera
  • Individualni trening programi
  • Specifični trening programi za natjecanja
  • Natjecanja - logistička podrška (po dogovoru)
  • NUTRICIONIZAM - SUFINANCIRANO
  • Prehrambena strategija za natjecanja
  • Analiza prehrambenih navika i kreiranje jelovnika
  • Kreiranje jelovnika na bazi 1-4 tjedna
  • Konzultacije

UPLATU IZVRŠI NA IBAN AK RIKE:

HR2024840081107456555
Kako bi ostavrio sva prva članstva, članarinu plati do 31. ožujka. Hvala!

FAQ

Česta pitanja s kojima se surećemo
Naši članovi zaljubljenici su u trail i trek trčanje. Među nama ima jako dobrih i brzih trail i trek trkača. Neki su čak prvaci Hrvatske u trailu i vole se natjecati i pobjeđivati. No, ima nas i sporih trkača koji nemaju imperativ da budu najbolji. Zajedničko nam je međutim to da dijelimo istu ljubav prema planinskim i šumskim stazama, puteljcima i vidikovcima. Privlači nas mir koji osjećamo dok aktivno boravimo u prirodi. Priroda nas opušta, puni naše baterije, da lakše izdržimo tempo svakodnevice. Čini nas boljima i sretnijima.
Svatko! Trail je doduše specifičan i zahtjevan oblik trčanja koji može biti izazovan ako nisi u kondiciji. No, ne brini se za to. Naši članovi imaju puno iskustva i kilometara u nogama i nesebično ćemo ti savjetovati i podučiti. Tu je i naš trenere Luka Končurat, ultraš i bivši triatlonac s kojim ćeš lako i brzo popraviti formu i svladati osnovne tehnike traila. Dakle, s naše strane ne postoje barijere da nam se pridružiš.
Ideja je aktivnom članstvu pomoći generičkim trening planovima koji će biti poslani putem e-mail adresa na tjednoj razini. Oni će biti koncipirani tako da doprinose, tj. podižu trenažni proces, s ciljem stvaranja kvalitetne kondicijske pripreme. Trail trčanje je iznimno kompleksna tema, u kojoj pričati o kilometraži nije preporučljivo. Jedan trail od 10 kilometara može imati 100 metara elevacije, a može imati i 770 metara. Upravo iz ovog razloga, ali i motivacije svakog aktivnog člana ponaosob, treninzi će biti koncipirani u obliku minutaže i intenziteta. Teren na kojem ćeš trenirati biraš sam. S vremena na vrijeme ćemo trenirati zajedno, ali ovo vjerujem neće biti ustaljena praksa.